Algemene informatie

Administratieve informatie

KvK: 06062610
BTW nr: NL008293569B01
IBAN: NL72RABO0308273974
BIC/SWIFT: RABONL2U

E-mail: info@nemaco.nl
Algemeen telefoonnummer: 0548 614 545
Storingsnummer (na werktijd): 085 489 91 90

Service

Wij zijn er om jou te ontzorgen. Wij doen graag het onderhoud aan al je materieel, ook op locatie. Onze servicemonteurs verhelpen graag je problemen op de bouw. Zodat jij snel weer verder kunt.
Onze Service afdeling is geopend van maandag t/m vrijdag van 07:30 - 16:30 uur.

Lees verder

Storing

Heb je een storing na werktijd? Ook dan staat Nemaco voor je klaar. Neem contact met ons op via telefoonnummer: 085-4899190.
Wij proberen je dan telefonisch te helpen, in 75% van de gevallen lukt dit al. Mocht het toch niet lukken dan komt er een monteur bij je langs om het probleem te verhelpen.

Bel ons nu

Klantenservice

Bij Nemaco vinden we het belangrijk dat jij tevreden bent over je bestelling, de betaling, het afleveren en uiteraard het product. Heb je vragen over producten of een bestelling, of ben je op zoek naar informatie over onze service dan is onze klantenservice er om je te helpen. We zijn slechts een belletje of chatbericht bij je vandaan.

Naar klantenservice

Veelgestelde vragen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Onze webshop biedt verschillende betalingsmogelijkheden.

iDEAL

Gemakkelijk betalen via je eigen bank. Een veilige en vertrouwde manier van betalen. Het geld wordt direct bij ons bijgeschreven waardoor je order snel verwerkt wordt.

Creditcard            

Je bestelde producten zo snel mogelijk ontvangen en toch achteraf betalen!

Klarna

Met Klarna betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen.

PayPal

Als je een PayPal rekening hebt dan is het makkelijk om met PayPal te betalen. Betaal je via PayPal dan is je betaling direct voor ons inzichtelijk waardoor je order snel verwerkt wordt.

Bancontact

Voor onze klanten in België is het mogelijk om te betalen met Bancontact. Dit is de Belgische variant van iDEAL. Betaal gemakkelijk en snel in je eigen vertrouwde bankomgeving. De betaling wordt snel verwerkt zodat je order gelijk behandeld wordt.

Betalen bij afhalen

Wil je de bestelling afhalen bij een van onze vestigingen? Dan is het mogelijk om bij het afhalen te betalen. Bij al onze vestigingen kan je contant betalen en pinnen.

Vooruitbetalen

Een andere optie is het vooruitbetalen van een bestelling. Wij sturen je de factuur op met een betaallink erbij. Via de betaallink kan je met iDEAL betalen. Je kan het geld ook via internetbankieren overboeken, houdt hierbij wel rekening met een iets langere verwerkingstijd van 1 a 2 werkdagen.

Op rekening

Voor klanten die eerder wat besteld hebben is het mogelijk om op rekening te bestellen. Je ontvangt de factuur dan na levering en kunt deze binnen de betalingstermijn betalen.

Achteraf betalen is uitsluitend mogelijk wanneer je al eerder een bestelling hebt geplaatst bij Nemaco.

Als je kiest voor achteraf betalen vragen we in bepaalde gevallen om een vooruitbetaling, wij nemen dan contact met je op.

Waar is Nemaco gevestigd?

In Nijverdal vind je onze hoofdvestiging, met verkoop en service. Ook vind je in Nijverdal één van onze verhuur vestigingen. In Oldenzaal en Coevorden zijn wij gevestigd voor verkoop en verhuur. Bekijk hier onze vestigingen.

Heb ik garantie op de gekochte producten?

Al onze artikelen die nieuw worden geleverd hebben garantie. Wij hanteren de garantietermijnen zoals de fabrikant van het product deze vastgesteld heeft. Als je iets voor garantie aan wil bieden neem dan contact met ons op. Wij beoordelen of het wel of geen garantie is en zorgen ervoor dat het product zo snel mogelijk wordt hersteld. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor rekening van Nemaco. Lees alles over onze garantievoorwaarden in de Algemene Voorwaarden.

Mag ik een product ook retour sturen?

Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd, compleet en zoals verwacht geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn meld dit dan aan ons. Wij zullen dan in in overleg met jou naar de beste oplossing zoeken.

Mocht je de bestellingen willen retourneren, dan is dit uiteraard mogelijk. Het is mogelijk om bestellingen binnen 21 dagen na de ontvangst van de goederen te retourneren. In sommige gevallen nemen wij ook goederen terug nadat deze periode verstreken is, neem hiervoor contact met ons op.

Wij nemen de bestelling terug als deze:

  • In de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zit.

  • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is.

Geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen ook geretourneerd worden maar dan wel in overleg. Het kan zijn dat wij hiervoor niet het volledige aankoopbedrag terug geven.

Repareren jullie ook?

Nemaco Service is er om je te ontzorgen. Wij kunnen het onderhoud aan al jouw machines en materieel verzorgen, ook op jouw locatie. De periodieke keuringen, reparaties en revisies worden gedaan door een team van 30 ervaren servicemonteurs die tevens het op- en afbouwen van jouw materieel kunnen verzorgen. Dankzij de jarenlange ervaring van onze monteurs worden problemen op de bouw snel verholpen zodat je zo min mogelijk vertraging oploopt.

Kan ik als particulier ook bij jullie bestellen?

Je kunt als particulier zowel kopen als huren bij Nemaco. Dit kan online via de webshop, maar ook in één van onze vestigingen. Loop gerust eens binnen bij één van onze vestigingen.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Ja dat kan zeker, je kunt bij je bestelling aangeven waar jij je goederen af wilt halen.
Dit kan bij één onze vestigingen in Nijverdal, Oldenzaal of Coevorden.

Kan ik ook op rekening bestellen bij jullie?

Ja dat kan, bestaande klanten kunnen bij ons op rekening bestellen. Nieuwe klanten betalen de eerste order altijd vooraf. Vervolgens kunnen ze ook op rekening bestellen.

Wat is de levertijd?

Voor het grootste deel van ons assortiment geldt: voor 15.00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Op de dag van aflevering, meestal de eerstvolgende werkdag, ontvang je een e-mail met track & trace-link en het tijdsvak waarin de bestelling wordt afgeleverd

Waar bezorgt Nemaco?

Wij bezorgen in heel Nederland en België. Heb je speciale wensen qua aflevering, dan is het mogelijk om dit tijdens het bestelproces aan te geven. Wij houden hier dan rekening mee en nemen eventueel contact met je op.

Stuur een bericht

Heb je vragen of opmerkingen over een product of dienst van Nemaco? Vul onderstaand contactformulier en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.