Klantenservice

We helpen je graag!

Bij Nemaco doen we er alles aan om zo duidelijk en open mogelijk te communiceren met onze klanten. Heb je toch nog vragen? Bijvoorbeeld over bestelinformatie, retourneren of je zakelijke account, dan staat onze klantenservice voor je klaar. Neem contact met ons op, of kijk even tussen de veelgestelde vragen.
Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Stuur ons dan een bericht via deze link en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een account aan?

Via de knop “Inloggen” kan je kiezen voor “Registreren”. Vul hier je gegevens in en kies een wachtwoord. Na registratie ontvang je een bevestigingsmail. Bevestig je registratie door op de link in de mail te klikken en je account is aangemaakt. 

Is een account verplicht om te kunnen bestellen?

Om te bestellen is een account niet verplicht. Kies je ervoor om zonder account te bestellen, dan vragen we enkel om de gegevens die we nodig hebben om de bestelling goed af te handelen. Je wordt niet in ons klantensysteem geregistreerd. 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Onze webshop heeft diverse betalingsmogelijkheden, zo kun je bij ons betalen met: iDeal, Creditcard, Klarna, PayPal, Bancontact / Mister Cash (België), Betalen bij afhalen (contant en per pin), Vooruit betalen, achteraf betalen / op rekening. Lees meer…

Kan ik bestelde producten retourneren?

Bestellingen kunnen binnen 21 dagen na ontvangst geretourneerd worden. We nemen een bestelling terug wanneer deze onbeschadigd, compleet en nog niet gebruikt is. Voldoet het hier niet aan, maar wil je toch retourneren, neem dan contact met ons op.

Hoe worden grote pakketten bezorgd?

Onze bestellingen worden door verschillende transporteurs en bezorgdiensten afgeleverd. Grote pakketten of goederen die met een heftruck of kraan moeten worden gelost, leveren wij altijd in overleg. 

Wat is de levertijd?

Voor het grootste deel van ons assortiment geldt: voor 15.00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Op de dag van aflevering, meestal de eerstvolgende werkdag, ontvang je een e-mail met track & trace-link en het tijdsvak waarin de bestelling wordt afgeleverd. 

Waar bezorgt Nemaco?

Wij bezorgen in heel Nederland en België. Heb je speciale wensen qua aflevering, dan is het mogelijk om dit tijdens het bestelproces aan te geven. Wij houden hier dan rekening mee en nemen eventueel contact met je op.

Welke garantievoorwaarden hanteert Nemaco?

Wij hanteren de garantietermijnen zoals de fabrikant van het product deze vastgesteld heeft. Als je iets voor garantie aan wil bieden, neem dan contact met ons op. Lees meer over onze garantievoorwaarden in de Algemene voorwaarden.

Waar is Nemaco gevestigd?

In Nijverdal vind je onze hoofdvestiging, met verkoop en service. Ook vind je in Nijverdal één van onze huur vestigingen. In Oldenzaal en Coevorden zijn wij gevestigd voor verkoop en verhuur. Bekijk hier onze vestigingen.

Hoe kan ik bij een storing Nemaco het beste bereiken?

Op werkdagen zijn wij voor al je vragen telefonisch bereikbaar op ons algemene nummer: 0548 - 614545, via de chat op de website of via WhatsApp: 06-30238986. Buiten werktijd kan je ons bereiken op het storingsnummer: 085-4899190.

Kan ik als particulier ook bij jullie bestellen?

Je kunt als particulier zowel kopen als huren bij Nemaco. Dit kan online via de webshop, maar ook in één van onze vestigingen. Loop gerust eens binnen bij één van onze vestigingen.

Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Ja dat kan zeker, je kunt bij je bestelling aangeven waar jij je goederen af wilt halen. Dit kan bij één onze vestigingen in Nijverdal, Oldenzaal of Coevorden.

Niet gevonden wat je zocht?