1. U bevind zich hier: 
  2. Home
  3. Organisatie
  4. Klantenservice

Klantenservice

Bij Nemaco vinden we een goede service belangrijk. We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent over de betaling, het afleveren en uiteraard het product. Mocht je vragen hebben over producten, een bestelling of ben je op zoek naar informatie dan is onze klantenservice er om je te helpen. We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:

Telefoonnummer:  0548-614545
Emailadres: info@nemaco.nl
Whatsapp: 0630238986
Chatfunctie op www.nemaco.nl op werkdagen van 08:00 tot 17:00.
 
Uiteraard zijn onze vestigingen in Nijverdal, Oldenzaal en Coevorden op werkdagen ook geopend van 07:30 tot 17:30. Je bent hier van harte welkom voor advies, een bestelling of een kop koffie!
 
Buiten werktijden is het verstandig om te mailen met info@nemaco.nl, je e-mail wordt dan z.s.m. behandeld.

 

Bestellen

Online producten bestellen bij www.nemaco.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Zelfs wanneer je nog geen klant bent.

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Wanneer je een artikel hebt gekozen klik je op de button “bestellen”. Vervolgens kun je doorklikken naar de winkelwagen. In de winkelwagen kan je het aantal nog wijzigen en je kunt ervoor kiezen of je het product wilt laten bezorgen of dat je het af wil halen.

 Je kan vervolgens kiezen voor de volgende stap, hier wordt gevraagd om je gegevens. Je kan hier kiezen uit 3 mogelijkheden:

Hier kies je voor als je al een account op www.nemaco.nl hebt. Je logt gemakkelijk in met je emailadres en wachtwoord. Je kan in je account ook facturen opvragen.

Hier kies je voor als je voor de eerste keer een bestelling plaatst en wel een account wil aanmaken. Je kan de volgende keer dan inloggen en hoeft je gegevens niet nog een keer in te voeren.

Hier kies je voor als je snel en eenmalig wat wil bestellen. We vragen dan enkel om de gegevens die we nodig zijn om de bestelling goed af te handelen. Je wordt niet in ons klantensysteem geregistreerd.

Vervolgens kom je in stap 4 waar je de bestelling bevestigd. Na het plaatsen van de bestelling krijg je van ons per mail een orderbevestiging toegestuurd. De factuur ontvang je op het moment dat de goederen daadwerkelijk worden geleverd.

 

Betalen

Onze webshop biedt verschillende betalingsmogelijkheden.

iDEAL

Gemakkelijk betalen via je eigen bank. Een veilige en vertrouwde manier van betalen. Het geld wordt direct bij ons bijgeschreven waardoor je order snel verwerkt wordt.

PayPal

Als je een PayPal rekening hebt dan is het makkelijk om met PayPal te betalen. Betaal je via PayPal dan is je betaling direct voor ons inzichtelijk waardoor je order snel verwerkt wordt.            

Bancontact / Mister Cash

Voor onze klanten in België is het mogelijk om te betalen met Bancontact / Mister Cash. Dit is de Belgische variant van iDEAL. Betaal gemakkelijk en snel in je eigen vertrouwde bankomgeving. De betaling wordt snel verwerkt zodat je order gelijk behandeld wordt.

Betalen bij afhalen

 

Wil je de bestelling afhalen bij een van onze vestigingen? Dan is het mogelijk om bij het afhalen te betalen. Bij al onze vestigingen kan je kontant betalen en pinnen. 

Rembours

Het is mogelijk om een bestelling onder rembours te laten leveren. Je betaald dan bij het afleveren kontant of per pin aan de transporteur. Let op hier komen wel extra kosten bij van € 18.- excl. BTW. 

Vooruitbetalen

Een andere optie is het vooruitbetalen van een bestelling. Wij sturen je de factuur op met een betaallink erbij. Via de betaallink kan je met iDEAL betalen. Je kan het geld ook via internetbankieren overboeken, houdt hierbij wel rekening met een iets langere verwerkingstijd van 1 a 2 werkdagen.

Op rekening

Voor klanten die eerder wat besteld hebben is het mogelijk om op rekening te bestellen. Je ontvangt de factuur dan na levering en kunt deze binnen de betalingstermijn betalen.

Achteraf betalen is uitsluitend mogelijk wanneer je al eerder een bestelling hebt geplaatst bij Nemaco.

Als je kiest voor achteraf betalen vragen we in bepaalde gevallen om een vooruitbetaling, wij nemen dan contact met je op.

 

Bezorgen

Onze bestellingen worden door verschillende transporteurs en bezorgdiensten afgeleverd. Wij kiezen altijd voor de beste manier van transport om beschadiging of een te late levering te voorkomen.

Heb je speciale wensen qua aflevering dan is het mogelijk om dit tijdens het bestelproces aan te geven, wij houden hier dan rekening mee. 

Grote pakketen of goederen die met een heftruck of kraan moeten worden gelost leveren wij altijd in overleg, wij nemen voor levering dan telefonisch contact met je op.

Wil je dat de transporteur voor levering telefonisch contact met je opneemt dan is dat ook geen probleem, geeft dit aan tijdens het bestelproces.

Track & Trace

Voor het grootste deel van ons assortiment geldt indien u voor 15:00 bestelt, de bestelling dezelfde dag nog ons magazijn verlaat. Op de dag van aflevering, in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag, ontvang je een e-mail met daarin het tijdsvak waarin de pallet of het pakket afgeleverd wordt. Tevens vindt je in deze e-mail een Track & Trace-link om de status van de zending te volgen.

 

 

Retourneren

Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd, compleet en zoals verwacht geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dien je dit binnen 7 dagen na ontvangst aan ons te melden.

Mocht je de bestellingen willen retourneren, dan is dit uiteraard mogelijk.

Wij nemen de bestelling terug als deze:

Geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen ook geretourneerd worden maar dan wel in overleg. Het kan zijn dat wij hiervoor niet het volledige aankoopbedrag terug geven.

 

Garantie


Al onze artikelen die nieuw worden geleverd hebben garantie. Wij hanteren de garantietermijnen zoals de fabrikant van het product deze vastgesteld heeft. Als je iets voor garantie aan wil bieden neem dan contact met ons op. Wij beoordelen of het wel of geen garantie is en zorgen ervoor dat het product zo snel mogelijk wordt hersteld. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor rekening van Nemaco. Lees alles over onze garantievoorwaarden in de Algemene Voorwaarden.

 

 

Klachten

Heb je een klacht dan kun je het algemene klachtenformulier invullen of telefonisch contact opnemen
via 0548-614545. Wij zullen dan binnen 24 uur (op werkdagen) reageren op je klacht. Heb je een klacht waar veel spoed bij is bel ons dan, wij zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!

Weergave:
Verfijn uw resultaten